Erorile din magazinul Google Play sunt generate în timp ce încerci să descărci/ instalezi aplicația din magazinul Google Play.
Aceste erori pot fi cauzate de actualizări la magazinul Google Play, probleme cu memoria cache Google, probleme cu datele stocate în magazinul Google Play sau probleme cu contul Google.
Cele mai comune erori din magazinul Google Play sunt: codul de eroare 18, codul de eroare 20, codul de eroare 103, codul de eroare 194, codul de eroare 492, codul de eroare 495, codul de eroare 505, codul de eroare 506, codul de eroare 509, codul de eroare 905, codul de eroare 910.
Pentru rezolvarea erorilor din magazinul Google Play, încearcă următoarele soluții:
-
Golirea memoriei cache a magazinului Google Play
1. Deschide meniul Setări de pe dispozitivul tău.
2. Accesează Aplicații sau Manager aplicații. (Această opțiune poate varia în funcție de dispozitivul tău.)
3. Mergi la Toate aplicațiile, apoi mergi mai jos la aplicația Magazin Google Play.
4. Deschide detaliile aplicației și dă click pe butonul Oprire forțată, apoi pe Stocare si Golire cache
5. Repetă pașii de mai sus, dar înlocuiește Magazin Google Play de la pasul 3 cu Servicii Google Play.
6. Încercă să descarci aplicația din nou.
-
Golirea datelor pentru magazinul Google Play
Dacă golirea memoriei cache a magazinului Google Play și serviciilor Google Play nu rezolvă problema, încercați să goliți datele pentru magazinul Google Play:
-
Deschideți meniul Setări de pe dispozitivul dvs.
-
Accesați Aplicații sau Manager aplicații. (Această opțiune poate varia în funcție de dispozitivul tău)
-
Mergi la Toate aplicațiile, în jos până la aplicația Magazin Google Play.
-
Dă click pe Stocare, apoi pe butonul Golire.
După ce ai golit memoria cache și datele, eroarea din magazinul Google Play ar trebui să fie rezolvată. Dacă nu se rezolvă, mergi la pasul următor.
-
Elimină contul de Google, apoi adăugă-l din nou
Dacă golirea memoriei cache și a datelor nu rezolvă problema, elimină contul Google, repornește dispozitivul și adăugă din nou contul tău Google.
-
Deschide meniul Setări de pe dispozitiv.
-
Selectează Conturi și dă click pe numele contului pe care dorești să-l elimini.
3. Dă click pe Eliminare cont.
4. Repornește dispozitivul și adăugă din nou contul. Apoi încearcă să descarci aplicația.
Comentarii
0 comentarii
Vă rugăm să vă autentificați pentru a lăsa un comentariu.