În contul de companie, accesează secțiunea “Setări alerte email” și verifică dacă ai bifat alerta "Status candidați"
În cazul în care alerta este setată și totuși nu primești newsletter-ul cu candidații noi, accesează secțiunea “Joburile mele” și verifică dacă ai adresa de email introdusă în campul pentru newsletter.
În cadrul listei, sub titlul job-ului, dă click pe butonul “Modifică”.
Mergi în partea de jos a anunțului până la secțiunea de newsletter. În cazul în care nu este nicio adresa de email introdusă, poți scrie una sau mai multe care să primească newsletter-ul.
Notă: Modificarea unui anunț este disponibilă pe o perioadă de maximum 6 zile de la data publicării. După această dată în cazul în care dorești să modifici un anunț/ adaugi date, trebuie să contactezi account manager-ul alocat contului tau.
Datele de contact se regăsesc în partea dreaptă jos a ecranului.
Comentarii
0 comentarii
Vă rugăm să vă autentificați pentru a lăsa un comentariu.